به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمدسعید موسایی باغستانی با اعلام این خبر گفت: این نرخ نامه موقت بوده و نرخ گذاری جدید در سال ۱۴۰۲ پس از استاندارد سازی و براساس درجه بندی ها و گواهی کیفیت خدمات در اردیبهشت ماه مجددا برآورد و ابلاغ میشود.
وی تاکید کرد: نرخ نامه ابلاغی که مورد تایید مدیریت گردشگری قرار گرفته و دارای هولوگرام است، باید در فضای هتلها و در معرض دید گردشگران نصب شود تا هیچ شک و شبهای در مورد نرخگذاری از سوی میهمانان وجود نداشته باشد.
مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: در صورت عدم رعایت نرخ تعیین شده و شکایت مسافران، با افراد خاطی مطابق با آیین نامه گردشگری برخورد خواهد شد.
لازم به ذکر است، مسافران و میهمانان نوروزی منطقه آزاد چابهار میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شمارههای مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی 05431282463، مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات 05431282425، اداره نظارت بر اماکن اقامتی و تفریحی 05435312155 و جامعه حرفهای هتلداران منطقه آزاد چابهار 09154675059 تماس حاصل نمایند.
تمامی حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ است..